شارپ سازی در فتوشاپ

750,000 تومان
شارپ سازی در فتوشاپ
2فروش
750,000 تومان

شارپ سازی در فتوشاپ

توسط دوره دکتری شارپ سازی در فتوشاپ شما مهارت لازم برای انتشار عکس هایتان با کیفیتی بی نظیر در شبکه های مجازی مثل اینستاگرام، وب سایت ها و چاپ را کسب خواهید کرد.

work flow مناسبی برای شارپ کردن عکس در فتوشاپ یاد می گیرید که بدون لحظه ای تردید بتوانید به بهترین نحو عکس خود را شارپ کنید.

خروجی مناسب در عکاسی از خود عکس شاید مهم تر باشد! هر چقدر هم عکاسی شما خوب باشد اما عکس منتشر شده از شما در اینستاگرام یا دیگر شبکه های مجازی با کیفیت نباشد، مخاطبی را جذب نخواهید کرد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که بدون آنالیز حرفه ای و دقیق روی شارپ بودن تصاویر تان، از این مرحله گذر می کردید یا حتی این مرحله را به باد فراموشی می سپردید، حتما باید در این دوره شرکت کنید!

هر عکسی را شارپ می کنیم

شما در این دوره روش های حرفه ای استفاده از ابزار های شارپ سازی را در ابتدا به صورت کامل یاد خواهید گرفت. چگونه باید استفاده موثر از یک ابزار داشت و به نحوی شارپ کرد که ایرادی در کار مشاهده نگردد. متوجه خواهید شد شارپ سازی چشم ها، لب ها ، بافت صورت و … با هم فرق دارند. در عکس طبیعت و منظره نیز به همین شکل!

تصویر شما فوکوس درستی ندارد؟ 

همه چیز در فتوشاپ ممکن است! حتی اگر موقع عکاسی فوکوس درستی را انجام نداده باشید! در این دوره یاد خواهید گرفت تا از یک عکس بی استفاده ، عکس زیبا بسازید و آن را منتشر کنید.

نکات جالب از دوره دکتری شارپ سازی در فتوشاپ

  1. در فصل اول: دوره دکتری شارپ سازی در فتوشاپ شما به صورت کامل یاد خواهید گرفت تا توسط تمامی ابزار های فتوشاپ به شارپ سازی غیر مخرب و اصولی عکس ها بپردازید!
  2. در فصل دوم: به تمارین جالب و واقعی (پروژه کامل) خواهیم پرداخت و روی عکس هایی از پرتره و طبیعت به شارپ سازی با روش حرفه ای آکادمی آرنگ می پردازیم.
  3. در فصل سوم: نیز به آموزش استفاده از اکشن ها و خروجی گرفتن برای وب ، اینستاگرام و چاپ خواهیم پرداخت.

اگر با موبایل یا دوربین عکاسی می کنید! این دوره جزو ضروریات برای شما خواهد بود. خروجی با کیفیت، مهم ترین مرحله کاری شماست …

در این دوره روی عکس پرتره و Landscape فقط کار می کنید؟

در این دوره ما بر روی 10 ها عکس کار خواهیم کرد و شما نتایج استفاده از روش حرفه ای آکادمی آرنگ را در شارپ کردن عکس با فتوشاپ خواهید دید.

بیشتر بر روی دو ژانر پرتره و منظره تمرکز می کنیم اما این بدین معنی نیست که نمیتوانید با این روش ها عکس های دیگر ژانر ها را شارپ کنید. اتفاقا روش آکادمی آرنگ برای هر نوع عکسی کارا بوده و شما از نتایج حاصله شگفت زده و لذت خواهید برد.

با نگاه به عکس landscape زیر ابتدا شاید فکر کنید، عکس اول به خوبی شارپ شده است! اما نه در دوره مشاهده خواهید کرد که عملیات شارپ سازی چه تاثیر موفقی روی این عکس می گذارد و شگفت زده خواهید شد.

روش سریع شارپ سازی با استفاده از اکشن ها

تعدادی اکشن به صورت حرفه ای آماده شده و تقدیم شما خواهد شد تا سریعتر بتوانید مرحله شارپ کردن عکس در فتوشاپ را پس از مشاهده دوره انجام دهید. اکشن ها به نحوی آماده شده اند تا ویرایش مخرب نباشد!

نکاتی برای وب ، شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) و چاپ

در پایان دوره دانشجو با قدرت و تسلط تمام می تواند هر عکسی را شارپ کند و خروجی مناسبی از آن تهیه نماید.

نکاتی در مورد شارپ سازی برای چاپ ، وب و شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام ارایه می گردد. دیگر هیچ عکسی از شما در اینستاگرام کیفیت خود را از دست نخواهد داد. اگر همیشه برایتان سوال بوده که چرا فلان عکاس ، کیفیت عکس هایش با وجود انتشار در اینستاگرام عالی است، حتما باید در این دوره شرکت کنید …

اگر مطلب جدید و تکنیک فوق العاده دیگری یافتیم ، به مرور به این دوره اضافه خواهیم کرد که خریداران قبلی این آپدیت ها را به رایگان دریافت می کنند. اگر مانند خیلی ها مرحله شارپ کردن عکس در فتوشاپ را فراموش می کرده اید، یا با یک روش معمول از آن گذر می کردید، حال وقت آن است که شارپ کردن عکس در فتوشاپ را به صورت کامل و حرفه ای یاد بگیرید!

سوالات متداول هنرجویان دوره

بله صد در صد می توانید حتی از این طریق کسب در آمد کنید.

بله، همانطور که اطلاع دارید ، خروجی کار از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است، هرچه قدر شما ادیت خوب و جالبی انجام دهید و افکت های متنوع خلق کنید هم بدون خروجی شارپ و مناسب ارزشی نخواهد داشت.

همانطور که میدانید هزینه ارسال پستی حدود 13000 تومان هست ولی هزینه دانلود این دوره کمتر از 5000 تومان خواهد بود! بنابراین برای شما دانلود مقرون به صرفه هست.

بله، همه‌ی دوره‌ها و فایلهای خریداری شده توسط کاربر در حساب کاربری ذخیره میشه و قابل دانلود هست.

ویژگی های دوره دکتری شارپ سازی

2 ساعت آموزش مفید

دوره به صورت مقدماتی تا حرفه ای و هرچیزی که از ذهنتان میگذرد! خواهد بود

46 هنرجو

بیش از 46 هنرجو تاکنون در این دوره شرکت کرده و کسب‌و‌کار خود را راه‌اندازی کرده‌اند.

یادگیری آنلاین

بلافاصله پس از پرداخت هزینه دوره، فیلم‌های دوره را دانلود کرده و به‌صورت آنی یادگیری را شروع کنید.​

پشتیبانی واقعی​

می‌توانید از طریق پنل کاربری، تلگرام و تیکت سوالات خود را ارسال کنید تا پشتیبانان و مدرس دوره به شما پاسخ دهند.​

دوره پیشنهادی مدرس:

جامع ترین دوره آموزش فتوشاپ می باشد که علاقه مندان میتوانند آن را تهیه کنند! 

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شارپ سازی در فتوشاپ”